First post x

By | 15:16 Leave a Comment

Hello !

Pierwsze co powinno się tu napisać w pierwszym poście to co ja tutaj robię? Tak, ja też zadaję sobie to pytanie. Od jakiegoś czasu tyle pomysłów siedzi mi w głowie i chciałabym się nimi z wami podzielić.
Może i brzmi to tandetnie, bo tak brzmi, ale chciałabym choć spróbować i zobaczyć czy coś z tego wyjdzie. Więc jaki mam pomysł na blog? Już wyjaśniam. Zadałam sobie ostatnio pytanie - czym się interesujesz? Modą - to oczywiste. Ale nie chcę tutaj rozmawiać tylko o jednym. Chcę rozwinąć jakoś tą stronę. Chciałabym dodawać diy, pomysły na różne dania (bo jestem całkiem w tym dobra), pomysły na udekorowanie swojego mieszkania, bądź domu i różne rzeczy związane z modą. Nie zniechęcajcie się moim pierwszym postem, bo dopiero się rozkręcam. 
i hope so

Nowszy post Strona główna

0 komentarze: