// lob czyli długi bob //

By | 07:41 Leave a Comment


Ostatnio często przeglądając tumblera natykam się na dziewczyny w krótszych włosach, czyli w dłuższym bobie. Tak uroczo fryzura wygląda, że zaczęłam myśleć czy taka by mi pasowała.
Niestety zawsze sobie wmawiałam, że krótkie włosy nie dla mnie, bo z natury mam okrągłą twarz i troszkę pucatą. Dlatego odmówiłam sobie ścięcia włosów, szczególnie, że i tak nie miałam już za długie, a wszystko dlatego, że moje włosy były w złej kondycji i cały czas je ścinałam. Ale po jakimś czasie znów chodziła mi ta fryzura po głowie. Zaczęłam szukać dla kogo pasuje ona i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że taki rodzaj ścięcia włosów pasuje dla każdego kształtu twarzy. Pojawiła się nadzieja, że jednak mogę ściąć akurat tak włosy. Aktualnie moje włosy są tej długości.


               


Mimo, że osobie o okrągłej twarzy nie pasują krótkie włosy, dobrze ścięty lob nie będzie jej powiększał, a raczej wyszczupli. Ta fryzura również pasuje dla włosów cienkich. Oczywiście odsłony lobu jest dużo - ścięty na prosto, postopniowany by dać lekkości, krótszy, dłuższy. Natomiast ja zakochałam się w wszystkich odsłonach, ale gdybym ścinała, wybrałabym postopniowany i dłuższy, bo mam mało włosów i całkiem cienkie. Ale tak myślę, że w najbliższym czasie przejdę się do fryzjera i wam też ją polecam!


            

              


Mam nadzieję, że post dał wam trochę inspiracji i was nie zanudziłam.
Do następnego razu, Alex xxx
Starszy post Strona główna

0 komentarze: